I won't Give Up :)
 photo 93f61725-f071-4729-84f6-99fb87611613_zps3400cbf4.jpg
Hafizah Muhamad, School Girl :D
*Dear Reader(s), this is mine not yours. So, appreciate what is in here and respect others rights :) and, “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.” *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Hafizah Muhamad ^^

Movie oh movie!
Monday, December 10, 2012 | 1:43 AM | 0 comments
Assalamualaikum, hye hye hye :D
Happy lorr todayy. Dah 4 movie saya tengok. Biasa cari kat youtube tak jumpa full movie. Terpaksa cari kat tempat lain. Nasib baik jumpa. Wehee~

Istanbul Aku Datang, done!
Pe3, done!
Skyfall, done!
Budak Pailang, done!
Happpyyyyy :*

Okeyyy, takyah laa excited sangat kan dapat tengok movie. Macam laa orang lain takleh tengok :P apa apa pun, i'm just sharing! Lisa Surihani tak lekang dengan pelat "R" dia tapi dia comel sangat. Beto pulak, koya macho laa sangat kan? Haha. Pe3 pulak, hmm. Tak menarik sangat. Sama je macam cerita aksi melayu yang lain. Haduiii! Tak suka gak aku tengok melayu bajet ganas macamtu. Ish2.





Okeyyy, done uploading picture. Cukup laa sikit sikit je intro. Nak tahu lebih. Tengok sendiri. Muahahahaha.

Now, move on cerita lain.
I wanna talk about some people. Jangan laa buat status ntah pape. Saya boleh bacalah. Fyi, saya sekolah and saya tak bodoh. Jangan laa sensitif sangat. Cakap kat orang, diri sendiri pun macam tu -,- jangan laa feeling feeling sangat. Hmm, malas laa nak cakap panjang. Agaknya, dia dah stop kot. Awak kawan saya okeyy? Jangan bagi saya naik gulaa :p hahaha. 

Kbyee allss :* 



Old things | New things