I won't Give Up :)
 photo 93f61725-f071-4729-84f6-99fb87611613_zps3400cbf4.jpg
Hafizah Muhamad, School Girl :D
*Dear Reader(s), this is mine not yours. So, appreciate what is in here and respect others rights :) and, “You've gotta dance like there's nobody watching, Love like you'll never be hurt, Sing like there's nobody listening, And live like it's heaven on earth.” *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Hafizah Muhamad ^^

Shocking Me Out, Yeahh!
Saturday, July 21, 2012 | 4:44 PM | 0 comments
Assalamualaikum and Selamat pagi Malaysia! Hahaha. Ni, anak pakcik muhamad dah bangun. Smile sikit, kiss sikit :* muahhh muahhh! Sorry, i dont have any reason to explain why i'm happy today. Or maybe sebab aku dapat puasa dengan family? Ke sebab hari ni dah kena balik maktab? Hmm, that makes me wonder :)


Hey hey, comel takk? Comel kan? I like budak budak kecik nie. I suke cubit cubit pipi, sampai baby nangis. Cakap pasal baby kan, aku ade good news. My aunty dah bersalin and lahirkan baby girl yang sangat comel macam aku. Hehe, sorry :) terlebih pulak aku ea? Btw, aku happy dapat sepupu baru cause family sebelah ibu jarang dapat anak perempuan. And fyi, i'm the first cute girl granddaughter tau. Haaa, don't play play tau. 

Yang specialnya sepupu baru aku ni, namanya yang cantik lagi manis, aku laa yang bagi. Maisara Adelia. Comel kan nama tu? Of course laa, tengok kakak laa kan. Born on 17/07/2012. Wahh, lawa tarikh tu. Ntah laa kenapa, tapi aku rasa sayang kat baby tu. Then, I was sad about something :( Adelia mesti tak kenal aku bila dia dah besar sikit nanti. Yelaa, I'm busy with school. Bila nak jumpa dia kan? Sedihhhhhhhh! 

P/s: Adelia, jangan lupa akak tau!

Ohh ya, one more thing. This is Helianthus! Meet us!


Kami comel kan? saya yang mana? saya yang paling comel. Haha. Cari tau!

To all muslims all over the world, 

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN 
AL-MUBARAK

Semoga Ramadhan tahun ini mebawa banyak perubahan dan seribu keberkatan, Insyaallah :)

Kbyeye :* saya sayang anda.










Old things | New things